پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251474
بوکسرهاي شهر باباحيدر با حداقل امکانات به قهرماني مي‌رسند/ قهرمانان شهر باباحيدر از بي‌عدالتي رنج مي‌برند
تاریخ انتشار : 1401/05/02 08:15:25
نمایش : 873
دو بوکسر ملي و بين‌المللي سيد حسين ميراحمدي و سيد علي‌اکبر ميراحمدي به دليل نبود خانه بکس در شهر بابا حيدر تمرينات خود را با حداقل امکانات در مکان شخصي و کوچک برگزار مي‌کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اولين دوره تورنمنت بين‌المللي بوکس به ميزباني کويت در گروه مردان با حضور ۷۲ بوکسور از ۲۲ کشور، از عصر روز (پنجشنبه – ۳۰ تيرماه) در فدراسيون بوکس اين کشور آغاز شد و تا روز سوم مردادماه ادامه خواهد داشت.
 
ايران با ۶ نماينده و حمايت مالي شرکت زنوبر ايرانيان در اين دوره از رقابت‌ها حضور پيداکرده است و مصطفي ريگي در وزن 51 کيلوگرم، باقر فرجي در وزن 63.5 کيلوگرم، سيدحسين ميراحمدي و شاهين موسوي در وزن 80 کيلوگرم نمايندگان کشورمان در روز سوم بودند.
 
سيدحسين ميراحمدي بوکسور وزن ۸۰ کيلوگرم کشورمان که اهل استان چهارمحال و بختياري شهرستان فارسان شهر باباحيدر مي‌باشد در ديدار يک‌چهارم نهايي وزن 80 کيلوگرم، سيدحسين ميراحمدي بوکسور کشورمان در دومين مبارزه برابر «ويليام روسنوف» از بلغارستان قرار گرفت و در ديداري تماشايي مقابل حريف خود به برتري 4 بر يک رسيد و نشان برنز خود را قطعي کرد؛ وي در اولين ديدار نيز برابر «راکئان التقفي» از عربستان با نتيجه 5 بر صفر به برتري رسيد. ميراحمدي در ديدار نيمه‌نهايي با «ارکين عبدالبيک» از قرقيزستان مبارزه خواهد کرد.
 
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، کساني که با ورزش و تمرينات رنج آور به ميدان کسب افتخار پا مي گذارند وقتي در ورزش به قهرماني رسيدند نياز به معرفي و همچنين بيان ديدگاه ها، معضلات و توانمندي ها در راستاي کمک به توسعه و پيشرفت ورزش دارند.
 
اهميت به ورزشکاران شهرستان فارسان، بخش باباحيدر اسطوره‌هايي مانند سيد حسين ميراحمدي سيد علي‌اکبر ميراحمدي، سيد حامد مرتضوي و جلال محسني که قهرماني، پهلواني‌ها و تلاش‌هاي آنان در راه اعتلاي نام و اهتزاز پرچم مقدس ايران اسلامي است ضروري مي‌باشد.
 
ورزشکاران رشته‌هاي مختلف از بي‌توجهي مسئولين استان و شهرستان به تيم‌هاي ورزشي در بخش باباحيدر به‌شدت انتقاد دارند.
 
ورزشکاران شهر باباحيدر در مسابقات ملي و بين‌المللي دستاوردهاي خوبي دارند اما مسئولين استان و شهرستان به اين امر بي‌توجهي کرده و از ورزشکاران استقبال نمي‌کنند.
 
وضعيت محروميت ورزشکاران بخش باباحيدر و کاستي‌ها و نارضايتي‌هايي که کم نيستند درد بزرگي است.
 
دو بوکسر ملي و بين‌المللي سيد حسين ميراحمدي و سيد علي اکبر ميراحمدي به دليل نبود خانه بکس در شهر باباحيدر تمرينات خود را با حداقل امکانات در مکان شخصي و کوچک برگزار مي‌کنند.
 
مسابقات پرس سينه و پرورش اندام ترکيه آقايان
سيد حامد مرتضوي مقام اول
جلال محسني مقام دوم
 
مسابقات نينجا رنجر استان
تيم بخش باباحيدر مقام اول شد
 
مسابقات کيک بوکسينگ انتخابي تيم استان،
هفت وزن اول
دو وزن دوم
دو وزن سوم
و مقام اول مسابقات را کسب کردند
 
لازم به ذکر است کشتي گيران مدال‌آور کشوري سيد مهدي ميراحمدي و... به دليل نبود امکانات ورزشي و بي‌توجهي مسئولين به ورزشکاران در بخش باباحيدر از ادامه کار کناره‌گيري کردند.
 
در پايان شهروندان بخش باباحيدر از بي‌عدالتي رنج مي‌برند و از دولت انقلابي خواهان اجراي عدالت هستند.
 
شهر باباحيدر يکي از شهرهاي استان چهارمحال و بختياري شهرستان فارسان است. اين شهر در ۴۵ کيلومتري مرکز استان قرار دارد.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html